skip to main | skip to sidebar

KitHírlevél-figyelő

Monday, March 24, 2008

A szervezetek látszólag alsóbbrendűnek tekintik az e-mailező ügyfeleket

Egy brit felmérés szerint a fogyasztók szempontjából az e-mail a legrosszabb kapcsolattartási csatorna, ha vállalati ügyfélszolgálatról van szó. A megállapítás igaz lehet a hazai könyvtárakra is.

http://www.kithirlevel.hu/#a6

http://www.hwsw.hu/hirek/35584/e-mail_internet_ugyfelszolgalat_felmeres_telefon_
Posted by Zizzi at 1:43 PM

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

http://www.kithirlevel.hu

Ezt kommentálom a hozzászólásaimban.

Blog Archive

  • ▼  2008 (26)
    • ►  May (3)
    • ►  April (5)
    • ▼  March (15)
      • A szervezetek látszólag alsóbbrendűnek tekintik az...
      • Elég a csatolt dokumentumokból!
      • Gyorsan növekszik a digitális adatmennyiség
      • A magyar Google a leglátogatottabb hazai internete...
      • Mindenki a Google-t használja?
      • Optikai hálózatok
      • Hiába fizetünk a gyors internetért
      • Web 2.0 Symposium -- átadták a Szupernóva díjat
      • Web 2.0 a könyvtárosképzésben
      • A meggyökeresedett információs szakemberek napjai ...
      • Ingyenwifi a buszon
      • Elsődleges hírforrás a web
      • A szervezeteket is megváltoztatják a közösségi hál...
      • Melyik a legjobb blogkereső?
      • Végre elkezdem a munkát! -- Egyetem az iPodon, tan...
    • ►  February (3)
  • ►  2007 (3)
    • ►  May (2)
    • ►  April (1)

About Me

Zizzi
View my complete profile